"Електронний документообіг - це швидко, зручно та надійно!"
“Електронний документообіг — це швидко, зручно та надійно!” Електронний документообіг — це сучасна зручна альтернатива звичайним паперовим документам. Електронний документообіг дозволяє позбутися від усіх незручностей:
Закон України «Про електронні документи та електронний документообіг» визначив основні організаційно-правові засади електронного документообігу та використання електронних документів. А особливості організації електронного документообігу із застосуванням електронного цифрового підпису, роботи з електронними документами у діловодстві в державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах та організаціях незалежно від форм власності та їх підготовки до передавання на архівне зберігання визначаються Порядком роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання, затвердженим наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 р. № 1886/5. У рамках реформи системи реєстрації бізнесу та нерухомості Міністерством юстиції України було запроваджено електронні он-лайн сервіси. Ознайомитись з їх можливостями можливо за допомогою Онлайн - будинку юстиції: https://online.minjust.gov.ua/. Так, у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень можна скористатись такими послугами:
У сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, зокрема, можна скористатись такими послугами:
|
витягу, довідки.
|